Biricikoglumm68 Merhaba kızlar ben 31 haftalık gebeyim bugün genital bölgemin kenar kısmında bi ağrı hissettim baktım kocaman bir sivilce sizce bu zarar verir mi ne yapmalıyım?
suscarparimm Biricikoglumm68 Hayır zararı yok fakat sık sık iç çamaşırı değiştirip genital temizliğinize özen gösterin
bebetonunannesi16 Biricikoglumm68 kız bende 31i geçtim 2 3gündür aynısı bende de var burda duriyim bakim bilen varsa yazsın niye çıkıyo acaba bu haftalarda normalmi ki bilemedim göbeğimde biraz aşşa düştü bununda etkisi varmı acaba kafamda deli sorular bekliyim burda belki bişiler öğrenirim😁
Biricikoglumm68 suscarparimm her gün değiştiriyorum iç çamaşırımı ama çok terliyorum acaba ondan olmuş olabilir mi birde yağlı bir cilde sahibim
suscarparimm Biricikoglumm68 Dar kıyafet giymeyin iç çamaşırınızı pamuklu veya penye tercih edin ter yüzündende oluyor
Biricikoglumm68 bebetonunannesi16 evet evet benimde aşağı doğru düştü galiba doğuma hazırlanıyor yavaş yavaş 🤭
bebetonunannesi16 Biricikoglumm68 bende bitek bende oluyo sanıyodum normal bişi heralde içim rahatladı teşekkür ederim 🤗
kizilimmsi Ağda sonrası batık oluşumundan kaynaklı sivilce çıkmış olabilir. Benim genelde genital bölgemde bu sebeple büyük ve ağrı yapan sivilcem oluşuyor