Kizlar merhaba. 7+2 haftalikken doktora gittim ve bebegimin kalp atışını duydum. Ama sanki yaninda bir bebek daha var gibi geldi bana. Doktorum bana tüp bebek mi yaptirdin dedi. Hayir dedim. O gün nedenini sormamıştım. İki tane fotograf aticam size. Kalp atisini dinlettigi bebegim sol tarafta duruyor. Ama diger fotografta sağ taraftada sanki bi bebek var gibi. Tek yumurta ikizi olanlar siz kesin hangi haftada gördünüz. 