Sehriiali
Ne kadar randevu zor olursa olsun, taş atıp kolun ağrıyacak değil ya, almaya çalış bence, en fazla birkaç gün uğraşırsın.
Ben özele gidiyorum, doktorumdan beni sadece önemli zamanlarda çağırmasını istedim. O da detaylı ultrason zamanım iki hafta önceydi, o zaman çağırdı son olarak.
Kafa çapı, burun kemiği, akciğerler, bebeğin suyu, kilosu boyu vs gibi bir-çok şeye bakıyorlar.
Benim bebeğim 6. Ayının içinde, 5. Ayın sonunda gitmiştim. 2 ay daha gelmene gerek yok dedi. Detaylı ultrasona gitmeni sonrasında randevuyu seyreltmeni tavsiye ederim.
Bizim ilk çocuğumuz diye mi yoksa karakterimizden mi bu kadar ciddiye alıyoruz bilmiyorum, ben çocuğumun durumunu öğrenmeden bekleyemem, birde ücret bile vermiyorsun. Ben randevu için 500 lira veriyorum, yine de muallakta kalmadım hiç gitmemek konusunda.