3302 Herkese merhaba kızlar 30. Haftamdayım akıntılarım oluyor süt kesiği gibi bazende arada çok az su gibi akıntı oluyor endişe duyuyorum bebğin suyumu yoksa akıntımı anlaşılıyormu suyun gelmesi tecrübesi olan varsa oaylaşabilirmi
stunaa 3302 benim de 30lu haftaların başında su gibi gelmeye başlamıştı doktora söyledim artık bebek büyüdüğü için baskı daha çok oluyor su gibi gelir akıntın normal demişti. Siz yine de kendi doktorunuza sorun tabi içiniz rahat etsin.
Cananyildiz 3302 su değildir canım zannetmiyorum . Bebegin suyu arada bi gelmezmiş bende yaşamıştım doktor bana ya çok yoğun tek seferde tüm su gelir yada hic durmadan sızıntı şeklinde olur dedi. Istersen doktoruna danış bi. Baski yapıyor bende de oluyor belkide idra olabilir
Mihrisah20200 3302 canım benimde aynı şekil hatta bazen sanki altıma isiyorum gibi akıntım oluyor rengi beyazsa eğer korkma rengsiz ise doktora görün herkes aynı değil 🥰
GulshanMammadova Bende de oluyordu, ultrason muayinesinde suyum normal çıktı,doktorum su olamaz,çünki suyun nırmal dedi.
3302 GulshanMammadova Cananyildiz dedikleriniz beni çok rahatlattı baskıdan dolayı evet idrar yada akıntı olabilir randevu aldım doktorumdan hidecem ama gidene kadar beni rahatltrınız çok teşekkür ederim🙏🏻
3302 Mihrisah20200 evet peynir kesiği gibi oluyır suluda oluyor ondan biraz tedirgin oldum ama şükür dedikleriniz beni rahatlattı 🙏🏻
Mihrisah20200 3302 korkmana hiç gerek yok o zmn bebeğin suyu renksidir canım aklında bulunsun 🥰ne mutlu içine su serpmisem biraz
Oznur1_23 3302 bayramda bizzat tecrübe edindim benimki öyle diye tabiki sizi yaniltmis olmayayım suyum geliyor diye doktora gittim ama akıntıyla karışık çamaşırım boşta islaniyordu megersem enfeksiyon varmış ilacı içince kesildi