eftelya_ser Hfyyl ben 20 haftalıkken aldım 37 haftalık hamileyim resmen beni bugünlere getirdi kesinlikle çok işe yarıyor çünkü benim normalde de çok düşüktü alerjin var mı diye bakılıyor ben de yoktu çok şükür onun dışında ne riski varmış gül gibi ilaç bence😂😂
Ilkannelikbu Hfyyl doktor önerdiyse kesinlikle alın çok çok uzun süredir 4 olan ferritin değerimi 62ye yükseltti. Hamilelikte raporla daha uyguna gelmesi de büyük avantaj bence kullanın
hmmc Daha önce birçok kere aldım, 2 hamileliğimde de aldım. Bazı kişilere alerji yapabiliyormuş o an bakıyorlar zaten. Demiri düşük ve oral yolla alamayanlar ya da emilim problemi olanlar için çok iyi bir yöntem bence.