Bets123 Bende aynı gün olacağım sağlıkla alalım yavrularımızı insallah buraya herşeyiyle pozitif olarak yazarız doğumumuzu 💖
Busfb Ays_cskn 37 haftamdayım 38+3 te alıncak korkuyorum ve heyecanlıyım sag salim evladımızı kucagımıza almak herkese nasip olur inşallah 🌼🤍🤍
Ays_cskn Busfb Amin insallah ilk dogummu peki benim 2.oldugu halde bir heyecan var insallah bizede o tarihlerde bir gun verilir 💖
bsraguruler Bizimde 12 Ağustos spinal olacak dedi dr umuz güzel geçsin hepimizin sağ salim alalım bebeklerimizi kucagimiza çok duygusal endişeli ve korkuyorum😂
Busfb bsraguruler inşallah inşallah 💖 korku heyecan hep var bakalım neler bekliyor bizi 😁 saglıkla gelsinler