Deletedmom987 Meme ucum olmadığı için 23 günlük bebeğime hep silikon uçla verdim, bi tanıdığımız ebe emzirme danışmanı silikon bıraktırmaya calisiyor bana ama bebegim memeyi tutmak istemiyor silikon taktığım gibi tutuyor. Sizce ne yapmalıyım?
Feyza-nur Deletedmom987 silikona alıstıgı için önermiyorlar hem silikon hem silonsuz deneyin memenize alısması daha iyi olur
ikicocuklubiranne Deletedmom987 2 ay oğlumu silikon uçla emzirdim. Sonrasında da sütü sıktırıp ucuna getirip emzirdim o şekilde bıraktırdım silikon ucu. Bir zararını görmedim.
Birgul Deletedmom987 ben 1 ay kullandım sonra göğsümün ucu çıkınca bıraktım kendi almaya başladı. Göğüs ucu olup alamayınca mecbur, ama biraz emzirdikten sonra çıkıyo göğüs ucunu öyle verin hemen
Deletedmom987 Feyza-nur ben de istiyorum silikonsuz ama tutamıyor ki uğraşıyor ama tutamayinca kiziyor
Feyza-nur Deletedmom987 meme ucunu siz elinizle çekip verseniz öyle denediniz mi emdikce uç cıkacak daha rahat kavrıycak çünkü
Deletedmom987 ikicocuklubiranne acele mi ediyoruz sizce bırakmak için, silikonsuz kolay alıştı mi cok ağladı mı tutmak istememek falan oldu mu peki
ikicocuklubiranne Deletedmom987 kolay alıştı ara ara çıkarıp emzirmeyi denedim. Kavraması zamanla daha kolay oluyor. Sütü ucuna getirip emzirmeyi öyle deneyin daha kolay alışır.
Feyza-nur Deletedmom987 youtubeden bakın şstersenız şırınga ile ucu cıkarıyorlar birde onu deneyin istersenız