sahnaz 10 +4 deyim oluyordu sağ kasığımda oluyordu benim rahim genişlediği için olduğumu düşünüyorum dün kahverengi lekelenmem oldu doktor bebek gayet sağlıklı sorun yok dedi rahimde kanama vs.de yoktu her ihtimale karşı progestan başladı kan uyuşmazlığı iğnem yapıldı (kan uyuşmazlığı var eşimle bende ondan) bu şekilde yani karnında ufak tefek ağrılar olması normal karnın genişliyor bebek içerde büyüyor :)