Bende geçen yıl tiroit yüksekliği vardı değerlerim sizden de yuksekti ve hızlı çalışan turdendi nerdryse 15 kilo verdim. Hamile kalma dediler 1 yıl düşünmedim sonra günde 7 ilaç kullanarak endokrinoloji uzmanı desteğiyle değerleri normale getirdik ve 8 aydır ilaç kullanmiyordum simdi tekrar yükseldi sanirim ki çarpıntı halsizlik elde ayakta bir boşluk tutmamazlik başladı. Dahiliye sizi endokrinolojiye yönlendirebilir ben İstanbul bezmialeme gidiyorum Ertuğrul taşan hoca çok iyidir gidip önleminizi alın derim şaka si yok hayatınızı çok etkiliyor malesef