[silindi] benim de nst’de birkaç kez bebeğin kalp atışı 160’dan fazla çıkıp çıkıp indi doktorum sorun değil sanırım burada bebek hareket etmiş baya içeride dedi .Hareket edince böyle kalbi hızlı atabiliyor dedi.Heyecanlanmış belli içeride diye güldü ki o sıralar hangi zaman dilimi anladım ben çok aşırı hareket ettiğini.Nst nin kemerlerini tutmak için jelin üstüne konulan yuvarlak cihazdan hoşlanmıyor bebeğim vurup vurup onu başka yöne ittiriyor 😀o sırada vururken kalp atışı hızlanmış yavrumun 😀ama sorun değil çok asıl 180 sonrası ciddi taşikardiye giriyor .