[silindi] Kızlar 36 haftalığız. Kontrolde doktorum kilo az almış plesenta yaşlanması var dedi. Bu hafta hareketleri de azalmıştı zaten. Tekrar nst istedi ? Bu durumu yaşayan var mı ? Birde kalp atışı sınırda dedi 160 larda.
hulya_6363 [silindi] ben daha 36.haftaya gelmedim ama sıkıntı etme canm haftan iyi çok şükür doktorumda kontrolleri sıklaştıirir sağlıkla bebeğine kavuşursun inşallah ama sen stres yapma bebeğin etkilenmesin
[silindi] hulya_6363 iyi gidiyorduk bu zamana kadar. Üzülmemek elde değil. İlk gebeliğim bişeyde bilmiyorum bu konuda
hulya_6363 [silindi] bende mesela şimdiye kadar herşey yolundaydı ama geçen gttigimde doktorum bebeğin karın çevresi 1 hafta geride gelişmemiş dedi çok üzüldüm ama elden bişey gelmiyor beslenmeme de dikkat ediyorum ama o alacağı kadar aliyor
[silindi] hulya_6363 kilosuda güzeldi. Hatta bir hafta öndeydik. Şimdi böyle diyor. Rabbim hayırlısını versin diyecek bişey yok ki
immos Yaşamadım ama özellikle covidden sonra plesenta yaşlanması, kireçlenmesi falan çok duyar olduk umarım bir sorun olmaz, 36 haftaya gelmişsiniz hiç sorun etmeyin erken alsalar bile gayet sağlıklı olur bebeğiniz siz de iyi olun ☺️
Bgm [silindi] ben 37. Haftamda yaşamıştım canım bebek kilo almıyor 1 hafta sonra geldiğinde hala almazsa sezeryan demişti doktorum sonra Gittim 100 gr almıştı 39+4 te doğum Yaptım
Bgm Canını sıkma bu olan bisey ve sebebi stres Kendine iyi gelen şeyleri yap haftan da iyi zaten sağlıkla kucağına alırsın merak etme
Haticecebrail21 Yengem de vqrdi doktor 2 hafta zaman vermjs o 2 hafta icinde bebek hic beslenememis ve kilosu dusmustu doktor apar topar sezeryanla almisti