Sevoo-066 bu kişiden kişiye göre değişir kimsenin tecrübesi sizi yanıltmasın yonlendirmesin , zorunluluğunuz yoksa kendinizi nasıl rahat hissedecekseniz o şekilde doğum yapın … Bana da ameliyathanede çok fazla baskı yapıldı belden uyuşmazlı diye ama ben genel anestezi aldım iyi ki öyle yapmışım psikolojik olarak o şekilde daha rahattım 🌸