Gizemrah55 Ya ben nasıl oluyorsa 7 ay oncesinde düşük yaşamıştım ve dusukten sonra depresyona girdim ve ne olduğunu anlamamıştım ölcem sandım , derler ya ölümü hissediyo insan Bn onu hissettim sandım cok korkmustum , çünkü doğumdan sonra yada dusukten sonra öyle bise olduğunu bilmiodum doktorlar bise söylemiyor bide yani kendi içimde yaşayıp gittim 1 ay çektim sonra gecti ama çok kotu gunlerdi be çok kötü kötü bir hiss .. dusukten sonra yaşamak normalmiydi onu bilemedim ama