Kbrsml_95 Kızlar merhaba ben 31 haftalık hamileyim ama bebeğimin gelişimi 3 hafta önden gidiyor kilosu baş çevresi karın çevresi hep büyük acaba bu sıkıntı var anlamına mı geliyor 😞😞😞
_akalin3 Kbrsml_95 sıkıntı bazen su fazlalagı ve gebelik şekeri olabiliyor ama doktorunuz ıkı durumdan da bhsetmedıyse bıseyınız yoktur 🥰
Pcoslubiranne Kbrsml_95 kac kilo cikti. 30 haftalikken 2 kilo cikti benim bebek.Karnim da asiri buyuk. Suyum da sikinti var mi dedim. Hayir her sey cok iyi dedi. Ilk oglum da 37+1 de 4 kilo dogmustu bizde genetik biraz.Baska bir sorun yoksa normal dogum yapamayabilirsiniz sadece o kadar.
HilalEyce Kbrsml_95 Aile de iri bebek varsa normal benim oğlumda üç hafta nerdeyse önde ama bizim aile biraz iri bebek oluyor. Başta benden de şekerden şüphelendi sorun çıkmadı. Suyum biraz fazlaydı yediklerime dikkat edince o da düzeldi ama oğlum hâlâ iri bebek olarak geçiyor.
Kbrsml_95 _akalin3 yani önemli değil cüsseli bebek olabilir dedi ama ben de sıkıntı diye biliyorum şeker yükleme testim sınırda çıkmıştı ama doktor şeker yok dedi
Kubgkm Kbrsml_95 sen şekerli şeyler yeme canım diğer kontrolüne kadar dikkat et makarna pilav vs de yeme bakalım diğer kontrolünde nasıl çıkacak
Kbrsml_95 Pcoslubiranne 31 hafta oldu vugün 2100 gram dedi ama işte 34 hafta görünüyor ultrason ölçüleri çok korkuyorum😞😞
Kbrsml_95 Kubgkm aslında olabilir ben sanırım çok dikkat etmiyorum şekerli şeyler fazla tüketiyorum makarna pilav da fazla tüketiyorum tek sorun odur inşallah da başka sorun olmasın ben hu hafta dikkat edim yediklerime o zaman canım çok sağol😞
Kbrsml_95 HilalEyce ben 4 buçuk kilo doğmuşum aslında ama işte iri bebek olmasının başka sebebi olabilir mi o korkuttu beni baş çevresinin falan büyük çıkması korkuttu😞
HilalEyce Kbrsml_95 Bir süre diyet yapın baktınız hâlâ kilo alıyor ona da yapacağınız bir şey yok maalesef. Sağlıklı doğar inşallah