EAY devlete git hiçbir özel iyi değil sana yazdıkları doktorlara gittim hiç birini beğenmedim yanlış teşhis bile koydular . Devlette rahat olmayız sanıyoruz ama teşhis çok önemli ve doğum da gayet konforlu oluyor uş özeldeki doğumları gördüm bir gün yatmıştım ekstra bir şey yok