minikbalik_ benim bulantılarıma hiçbir şey iyi gelmedi 14.hafta kendi kendime geçmeye başladı. Zofer adlı ilacı kullanıyordum o biraz iyi geliyordu. Ancak bu ilaç beni aşırı derece kabız yaptı. Anlayana kadar üç sefer lavman yaptırmak zorunda kaldım. Bir ay daha sabredin, inşallah sonradan düzelecek. 11. Hafta beta hgc en yüksek olduğu hafta bu sebeple gelecek hafta bulantılar artabilir. Sonrasında azalacaktır. Ben naneli şekerle geziyordum, o da iyi geliyordu. Ancak günde 10dan fazla kustuğum gün oldu ilaç almadığımda.