Benjaminannesi Ya Hanımlar ahaha yine ben 😂😂 33 gündür olmayan ama bir kaç gündür olan bir durum yaşıyorum göğüs uçlarım kızarmış bebek emince yanıyor kaşınıyor ne yapicam siyah olan yerler bile ağrıyor ne oldu acaba
hurrem_sultan Benjaminannesi olabiliyor canım ben oğlumu ilk emzirmeye başladığımda çatlamıştı sonra iyileşti tekrar bi iki ay sonra yine çatladı hindistan cevizi yağı sürebilirsin dolaptan çıkarıp sürüyorum buz gibi çok iyi geliyor
Hullyya Benjaminannesi Tahris olduysa gümüs kapak kullan engeller tahrisi. Emzirme boyunca duzenli kullanirsan hic yara olmaz diyorlar
Benjaminannesi hurrem_sultan lansinoc mu ne öyle bir krem vae onu sürüyorum şu an ya da kantaron yağı umarım geçer 😞
Xxz Benjaminannesi mantar olsa renk değişimi de olurdu muhtemelen sadece meme ucunu emip tahriş etmiş olabilir inşallah bir sikinti yoktur ilk aylarda ogogud ağrıları yaralari off bitmiyor 🤦🤦🤦