39+1 im ultrasonda 39+6 şuan sancım yok açılmaya falan da bakmadı doktor 41 kadar bekleriz kendiliğinden gelmezse dedi o zaman da suni sancıyla deneyecek bende hiç istemiyorum suni almayı taktik verin Allah için
Bir de Meryem ana otu suyunu içen ve tavsiye eden var mı ? Ondan da emin olamıyorum bilmediğim için korkuyorum açıkçası