Deletedmom_10 Gmz-gmz Nezaket Kadıoğlu vardı sanki o cok begenılıyordu , ben kendim gitmedim araştırırken cok rastladım ismine
Deletedmom_10 Gmz-gmz Hangi hastaneyi tercih ettim onu mu sordunuz ? Tanıdık bir dr vardı normal doğum için teşvik edici . O yüzden onu tercih ettim. Akrapolde yenı başladı suan oraya gidiyorum
Deletedmom_10 Gmz-gmz Fatma bolkan var çukurambarda cok cok iyi bir hekim. Ama ben onada gidemiyorum çünkü Ağustosta burada degılım dedı benımde doğum bu ay öyle olunca doğumu mu yaptıramayacak diye ona da gidemedim. Haftanızı bilmiyorum ama mutlaka degerlendırın Cok iyi bir hekim , hastasıda cok zaten araştırın bi mutlaka değerlendirin
Mutluuygungelen Ben liv de ebru yüce hocaya gidiyorum, ankaraya yeni taşınınca doktor araştırmasına girdik ve 6-7 kişiden ebru hocayı duyduk, aşırı memnunuz❤️ Türkan hocayı da önermişlerdi ama biz seçimimizi ebru hocadan yana kullandık