tugbaturkoglu Kozlar sabah uyandığımda bide az önce karnımın derininden gelen bi sızı vardı yaklaşık 15-20 saniye sürdü sancı gibi değil ama canımı yakan bi sızıydı plesantayla alakalı olabilir mi
H-26 tugbaturkoglu kuzum benim 29haktliken hafif bı ağrım oluştu 15-20daka sürmüştü ve bazen karnım atlt atfin bı sancı giryor ve bazen öyle oluyor şimdi 32+4olduk
tugbaturkoglu hulya_6363 sancı mıdır diyosun yani bebek toplanması gibi değildi o yüzden anlamadım pek sızıydı yani
hulya_6363 tugbaturkoglu benm biara göbek deliği etrafı bir sızı giriyordu doktor karnın büyümeye çalışıyor o yüzden sızılar normal demişti ara ara da oluyor .tabi bnmkine kasılmalar sancılar da eklendi çok aceleci bebeğim inşallah vaktinde gelir.sizinki hemen geçtiyse ve bebeğin hareketlerinde vs.bir sorun yoksa normaldir diye düşünüyorum
tugbaturkoglu hulya_6363 göbek deliği etrafında benimde oluyordu ama bu derinde bi sızıydı karnımın yüzeyinde değil yani yok haraketleri normal
tugbaturkoglu H-26 o ağrılar bende de oldu bu farklıydı o yüzden sormak istedim bide benim bebeğimin sırtı dönük zaten o yüzden haraketlerini hıçkırığını falan da derinde hissediyorum iç organlarıma yakın bugün ki sızı da öyle derindendi