Nisan_nil Son haftaları sancılı geçen var mı? Son 15 gün ölüyorum sanki ağrı ve sancıdan 😢 bu yüzden doğum korkusu bastı beni de 🙏
Nisan_nil hurrem_sultan hadi ya o da kötü peki ne yaptınız rahatlamak için? Benimde fıtığım var doktorun yap dediği egzersizler sanki işkence gibi 🤦🏻♀️
hurrem_sultan Nisan_nil valla bende fıtık yok ama egzersiz iyi geliyor youtube de hamileler için var bakabilirsiniz ve sıcak duş almak iyi geliyor belime