9 ağustosta sezaryanım var 2 hafta önceden belirlemiştik strese girmiştim zaten ama az önce hastaneden arayıp salı günü sezaryanınız var ameliyat yapıcak olan doktor pazartesi konrtol etmek istiyor denilince iyice strese girdim 2 sezaryanım var ama hiç birinde bunu yaşamadım 2.de atoni geçirdim bu konu o kadar endişelendiriyor ki bu yüzden çok korkuyorum onun yanı sıra 2 çocukla son 4 günüm
4 gün sonra beni neler bekliyor nasıl olucak hiç bilmiyorum😂
Bir heyecan sardı içimi anlatamam herşeyin güzel olacağına inanıyorum ama bu heyecan şuan biraz fazla geliyor 😂
Sizlerde durum nasıl kaç gününüz kaldı?