13 haftalık hamileyim 12 haftalıken kontrole gittik ve cinsiyetini göstermedi bacaklarını kapatmıştı burda ultrasyon resmini paylaştım çoğu kişi kız dedi bir oğlum var bende kız istiyorum ama rüyamda 2 defa üst üste oldu doktor kontrolünde doktor erkek olduğunu söylüyor neden böyle rüya görüyorum ki acaba