Mrvtyzcglu Kızlar afedersiniz ama tuvalete çıkamıyordum rutin ilaçlarımı içtim daha sonra zorda olsa tuvalete çıktım ve dışkı sipsiyahtı bende hemoroid var acaba ondan mı diye düşündüm böyle bir durumla karşılaşan oldu mu
ZubeydeOmer Sorun yok. Demir (kan) ilacı alıyorsunuz o nedenle simsiyah oluyor. Normal yani benim aylardır öyle doktora da sordum kan ilacı kaynaklı sorun yok dedi
_almirasmom Mrvtyzcglu yaa valla benımde sımsıyah ödüm kopuyo gorunce ılk kez sıyah dıskı goruyorum ya bende gyno ferra alıyorum demır ılacı
Mrvtyzcglu Ne yalan söyliyim ilk kez gördüm vallahi hiç öyle denk gelmedim ondan tedirgin oldum birazda