Canım bende 33 haftalıgim 2 gündür çok kötüydüm ateş bel ağrısı dün gidip serum taktım biraz geçti ve dundendir bebeğin hareketleri azalttı hemen nst bağladılar çok şükür bisey çıkmadı çok kötü ya ilk defa aldım korona siz ilk denemede neler yediniz içtiniz geçti