8+3 haftalık hamileyim. İnanılmaz bir bacak ağrım var. En çok akşamları oluyor böyle imkanım olsa alıp bacaklarımı kesip atacağım. Çok kötü. Hareket ettirme ihtiyacı sürekli…
Huzursuz bacak sedromu diyorlar sanki bu tarz ağrılara. Hamilelikten öncede ara ara olurdu ama hamilelikte her gün her akşam. Neden oluyor bilginiz var mı ve tabi ki öneriniz :(