İyi günler hanımlar,
Haziran ayında boş gebelikten kürtaj oldum. Kürtaj günümden 27 gün sonra regl oldum. Dün için ikinci regl ı olmam lazımdı henüz olamadım. Dün akşam peçetede tırnak kadar kan gördüm ama bir türlü sökülmüyor kekik demledim fayda etmedi napim doktora görünse beklim mi aklım çok karışık