Bence çok normal. Benim çok dikişim oldu sayısını doktor Bİle sayamadı. 35 dakika sürdü sadece dikişler. Sonrasında 2 ay oturamadım makat kesik olduğu için haliyle orası da dikişliydi çok zor atlattım dolayısıyla. Hiç kimse öyle olmasın dilerim Allahtan. Dikişler kendiliğinden düşer demişti doktor ara ara düşüyordu. Şu an sadece kuru tutmak gerekiyor ilaç verilmiyor dedi ebe. Ben 8 sene önce doğum yaptım krem verilmişti