Ben 20. Haftadayım akşam yemeğini iyi yemediysem yeterince su içmediysem sabahları kahvaltıyı geç yapınca benimde tansiyonum düşüyor.. sürekli uyku halinde olmak iştahsızlık tansiyon düşmesi bunlar hep geçici daha 1-2 hafta önce bende şikayet ediyordum ama bu döngüden kurtulmaya calıştım.. kendini sıkma morelini bozma hepsi geçicek 🤍