mor_menekse Hasanovaa yok canım ya ben normalde tatlı pek sevmezdim.ama hamileyim ve kızımız olacak Allah’ın izniyle tatlıya acayip düşkün oldum .bence ilgisi yok tatlı ekşi 😅
mor_menekse Hasanovaa bide o tam tersi degilmiydi ye tatlıyı doğur hakkı’yi .ye ekşiyi doğur Ayşe ’yi 😅😅
cheryyy46 Hasanovaa tatlıdan nefret ettm ağzıma sürmedim ama erkek daha çok acılı soslu şeyler canim istedi bence alakası yok🤗
Hasanovaa mor_menekse bizim akrabalarda hepsi oyle gecirtmisde Annem bana gebe kaldiginda pasta cani chekmish tatlj sheyler hep abime gebe oldugunda ise tursh
Gulo-1988 Ben hep eksi eksi limon yedim eksiye doymuyordum ve sonuç oğlum oluyor 😊 bencede tatlı eksi pek alakası yok