seymaatk13 canım yüzüstü disinda her pozisyonda yatabilirsin diyorlar.ama en çok bebeğe kan sol tarafa yattiginda gidiyor.ben öğrendiğimden beri sol tarafıma yatıyorum hiç alışkın değildim ama alıştım.bence sende şimdiden alıştır kendini sonra zorlanabilirsin. Benimde daha önce kaybım olmuştu oyuzden sol tarafa yatmaya alistirdim kendimi bebeğe daha çok kan gittiğini bildiğim için