19+2 haftalık gebeyim bulun doktora gittiğimde alttan muane etti rahim ağzını kısa ölçtüm dedi ayrıntılı ultrasona girince sonucu banada getir vs dedi cok tedirgin oldum bende özele gittiğim doktor bu tür erken doğum riskinin olmadığını söylemişti Ama Altan bakmamıştı bende cok tedirgin oldum cok korkuyorum 😔😔😔😔