hanfee14o 2 kurtajdan sonra ilk defa kalp atışı duydum 🥹 6 yıldır beklediğim ses 🥹 Rabbim herkese nasıp etsin
mor_menekse hanfee14o Allah hayırlı sağlıklı hamilelik nasip etsin sağlıcakla kucağına alırsın inslalh 🤲kan sulandırıcı iğne verdi dimi doktor
Haticecebrail21 hanfee14o Rabbim size bagislasin insallah saglikli bir sekilde kazasiz belasiz dogurursun insallah. Bende de kan pihtilasmasi var 3 kürtajdan sonra 4.bebegime hamileyim ve dogumuma 6 gun kaldı hayirlisi bakalim🤗
mor_menekse Haticecebrail21 Allah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin bende de var pıhtılaşma 2 kaybım oldu şimdi hamileyim çok şükür 23 haftalik olduk Allah evlatlarımızı bağışlasın 🤲
hanfee14o Haticecebrail21 Amin inşallah canım. Çok korkuyorum ama kötü düşünmek istemiyorum Rabbim nasip etsin inşallah banada
Happy-melek1997 hanfee14o Başlık ta kan pıhtılaşması yazmışsınız bu sorununuz vardı sanırım nasıl ilerlediniz tedavi nasıl oldu bende 2. Kürtajı oldum kalp atışı falan yoktu
hanfee14o Happy-melek1997 Yapılan testte kanda pıhtılaşma çıktı canım. Coraspin kullanmaya başladım. Gebe kaldım kese oluştu fakat kalp atışı duyulmadı. 2 ay sonra tekrar gebe kaldım hemen iğneye başladım tekrardan. Çok şükür kalp atışını duydum.