Haticemustafa1 Kızlar normal doğumu dikişli olan var mı? Doğum sonrası ne zorluklar yaşadınız ?Doktor çatı kemiğin basık normal doğum olursa dikişli olur 1 hafta kadar üzerine oturamazsın dedi
Hamile_anne27 Haticemustafa1 benim iki doğumumda da dikişim vardı. İlkinde daha çoktu. Ona rağmen ilk günden ayağa kalkıp yürüyordum. Biraz otururken zorlanıyor insan ama bi hafta sonra dikişler yavaş yavaş düşüyor
Svcncmrnz Haticemustafa1 dikiş vardı iç dış yedi tane zor gevti ilk gün inledim acısından sabaha kadar ama.yine bebeğe ben baktım.emzirdim altını üstünü değiştim hevesle. Acı çektim bir hafta oturamadim üstüne hatta emzirirken bile hep yatarak emzirdim evde iş güç yapamadim hiç
132025 Haticemustafa1 bi çok kişinin dikişi oluyo zaten benimde vardı yürümekte harekette bi sıkıntı olmuyo sadece biraz yan oturuyorsun o kadar o da çok rahatsız etmiyo
Dilayyyyy Haticemustafa1 ust catim dardi benmde ic ve dis dikislerim oldu ama agrisi olmuyor sadece tam popo uzerine oturamiyosun hafif yan oturur yada yari uzanr seklindeydim bn 2 haftaya tamamen geçti otrdum kalktm hatta 8 saatlik yola bile gittim