Sofistikee :( gerçekten çok üzücü olmuş form sitesinde o kadar ovduler ki şehir hastanesini bende bir hevesle gittim, daha muayene olurken bile 2 dakika da ultrasonda kendileri hızlı hızlı bakıyor doktor yerinde kalkıp bakmıyor bile pratisyen ilgileniyor
Odaya 3 kişi giriyoruz 5 kişi çıkıyoruz, suriyelisi afganlisi dolmuş tıklım.tiklim
Sonrasında burda ve çevremde yaşanılanlari duyunca bir daha da gitmedim kim bilir doğumda neler yaşatacaklar bana diye, Allah iyi insanlarla karşılaştırsın
Sizde en azından kurtuldunuz bebeğinizle güzel bir ömrünuz olsun