Belguzar123 Merhaba kizlar gun gun hcg dususunuzu takip etiniz mi ben iki gun araliklarla takip etim 9gunden sonra hergun yapmaya karar verdim dun testler negativ ti bugun birden yine potive dondu kafam karisti sizde durumlar ne ???
Belguzar123 Belguzar123 Evet durumlar boyle bende gun baha ve aksam yaptim bariz negativ ti acaba sevinmelimiyim
Belguzar123 Melekoz hyr ama kulaniliyo da olabilir cunku bu igne yumurtlamayi catlati icin doktorlar sansa cirakmiyolar igne yapiliyo yapildiktan 36 sat icinde igne catliyi tup bebekte kulanildini duydum belki asilamada da kulaniliyodur
Melekoz Belguzar123 Çatlatma iğnesini bende kullandım ama aşılama da kullandım çatlatma iğnesi yapıldığında ertesi gün gdip asilama yapıldi iki kere yapıldı aşılama ikinci de tuttu ben böyle birşey görmedim o yüzden sordum acaba hastane farkı mi var diye hatta yumurta büyütme klomen ilacı kullandım sonra bakıldı yumurtaya büyüyünce çatlatma iğnesi vuruldu hemen aşılama yapıldı. İnşallah sizinde tutar rabbim isteyen herkese nasip etsin gönlünüze göre versin rabbim.