GzmArsln herkesin farklı zamanlarda gelebiliyor benden de üç gün sonra falan gelmişti sanırım hafif pembe bir akıntıyla sonradan kahverengiye dönen bir akıntı ama anlık oldu kimisinde iki üç gün bile olabiliyormuş yerleşme kanaması kimisinde böyle anlık gelip gidebiliyor muhtemelen yerleşmedir hayırlı olsun diyelim hayırlısıyla 😍üstelik bu kadar geciktiyse ultrason da kese bile gözükür yani