GGkaya3435 Kızlar 40+1 deyim.2-3 cm açılmam vardı bugün.Doktor yatış yapalım dedi bu geceyi de evde geçirmek istedim yarın sabah gelicem dedim ve eve döndüm sancılarım var belimde adet ağrısı gibi.Şu an evdeyim Doktor çatıya baktığından beri karnım çokkk sert. Karnım iyice sertleşiyo ara ara yumuşuyo sadece. Hareketleri de iyice azaldı sadece topuğunu dirseğini ara ara gezdiriyo her zamanki gibi ama çok yavaş bir şekilde. Annem de evham yaptı geceden gidelim mi dedi kararsız kaldım ne yapsam gitsem mi yoksa sabaha kadar idare eder miyim bu şekilde??? Bu hareketler sabaha kadar idare eder mi bişey olmaz demi korkmaya başladım ya😔
deletedmom6295 GGkaya3435 vakit geçirmeden hastaneye gitmelisiniz. belki bir sorun ok ama sonra pişman olmaktansa hastanede güvende olmak daha iyi
DayiogluSevgiGkhan GGkaya3435 40 haftayı tamamlamıssın canım tecrübeli degılım fakat artık rısklı oluyorsun dıskı mevzusu var acılman var dogum baslıyo gıt derım erteleme
GGkaya3435 Ya of çok kararsızım evham yapmak istemiyorum bu hareketler sakıncalı sayılacak kadar az mı sizce ?? Yanınızda doktor ebe falan varsa sorar mısınız kızlar