18+3 teyim. Bugün kontrolümde doktor beynin sol tarafında su toplanması var ve biraz fazla dedi. Takip etmeliyiz azalması lazım dedi. Detaylı ultrasona gitmem gerekecekmiş. 13*7 mm yazdı. Çok korkuyorum çok üzüldüm. Bu durumu yaşayan varsa yazabilir mi lütfen 🍀🙏🏻