Meryem74 Birkaç gündür kasigim ağrıyor sol tarafta ceviz büyüklüğünde şişlik var fıtık olabilir dedi doktor
Dilekkkk Meryem74 zor doktorlar riske atmıo da şişlik böbrekden de olabilir canım kasıkda ki bilgin olsun yada tamamen gaz da olabilir
Glitter Meryem74 ayy hic hatirlamiyorum dogum seklini onun ve epeydir de gorusemiyoruz. Bu arada fitik olup olmadigi ultrasonla belli olur