Benim göğüs altlarımda, sırtımın yanlarında, kol içlerimde ve bacak ile kasıklarımın arasında kırmızı kahve arası benekler oluşmuştu. Kantaron yağı sürdüm geçti çok şükür şimdilik hiç lekem yok. Doktorum alerjik demişti. Detaylı için gittiğim doktor hamilelik lekesi demişti. Sanırım kendi doktorum haklı çıktı.