Kızlar merhabalar. 3 günden beri yoğun bir akıntım var. Beyaz renkte. Ama dünden beri su gibi geliyor bu akıntı mı su mu? Nasıl anlarım? Sabah kalktığımdan beri iki kez az az geldi. Koyduğum bez ıslanmış. Araştırdım ama pek anlamadım. Yardımcı olur musunuz . 40+5 oldum. Suyun azalmasından bi şey olmasından da korkuyorum