Ece06 Ss1 o durum bende de oluyor da sanırım Doğum belirtisi çünkü doktorum kafasının kanala girdiğini söylemişti
Selintrkn Ss1 benim 3 haftadır öyle canım düşüverecek gibi baskı oluyo ama gelen giden yok 40+3 oldum 😀
Selintrkn Ss1 ay ben artık olmayan şeyler hissetmeye başladım bu hafta gelmiuo nazlı kızım 41 i tamamlayacak galba erken de girdi kanala ama gelmek istemiyo
Ece06 Ss1 aynen hemen gelsin istiyorum ya ben ama sanırım hafta sonu doktorum suni sancı verecek bana planlı normal Doğum düşünüyor 💆🏻♀️🤷🏻♀️