Bulut2093 Arkadaşlar 18 haftalık hamileyim. Gecen hafta korona oldum. Doktorum bu süreçte ecopirin verdi. Bu haftada kan tahlili istedi. Dimer sonucum 2259. Galiba karından igne verecek. Böyle bi surec yaşayan var mı?
minikkurabiyelerinannesi Bulut2093 Evet ben yaşadım doktorum kan sulandırıcı vermediği için bebeğimi kaybettim o yüzden doktorunu dinle kan sulandırıcı kullan 🙏🏻 Bu arada su an tekrar gebeyim karından iğne vuruluyorum tedbir amaçlı
minismom Bulut2093 bende suan 15 haftalıgım koronayım coraspirin kullanıorum kontrole siz kendinizmi gittiniz doktorunuzmu cagırdı bana hic bisey solemedi ama karantinadan sonra gitsemmi gitmesemmi kararsız kaldım
dilann22 Bulut2093 Kan sulandırıcı kesin kullan oksapar benimde çıktı geçen 2870 kere Allah korusun sana da bebeğe de bişey olabilir
svydaikalb Bulut2093 Benimde kan sulandırıcı kullanmama rağmen 849 çıktı sanırım bendede var pıhtılaşma
Bulut2093 minikkurabiyelerinannesi Allah korusun. Yok bugün gidip ilacımı alıp başlayacağım. Karından igne can acıtıyor mu 🙈 kendim yapacağım için tedirginim.
Bulut2093 minismom koronayken ecopirin verdi. Karantinam bi5er bitmez hemen randevu alıp gittim. Kendi de gel dedi. Kan tahlili istedi. Kan sonucumdan dolayı gel bugün hemen dedi. Karından igne verecek galiba. Kesinlikle karantinaniz biter bitmez gidin. İhmal etmeyin.
minikkurabiyelerinannesi Bulut2093 Bazen çok acıtıyor bazen acıtmıyor 🥲 eşiniz yapabilirse daha iyi olur ben kendim cesaret edemedim şahsen
Bulut2093 minismom ihmal etme derim canim. Bugün doktorum bana hem 6000 lik igne ile ecopirini kullan dedi. İkisini de kullanacağım. Fakat benim değerim 2259. Doktor gördüğüm en yüksek değerli hastamsın dedi. Eger 1000lerde çıksaydı 4000luk igne verecekmiş.
Bulut2093 minikkurabiyelerinannesi eşim hayatta yapmaz. 😅 iğne fobisi var. Doktora gittim şimdi. Video izledim. Nasil yapılacağını gördüm dedim. O zaman kendin yap dedi. Yaptım çok şükür 🙏 rahatmış yapması. Birazda yağlı gobek sahibi olmak avantajmiş😅😅 1 ay kullanacağım. Sonra kan tahliline göre tekrar değerlendireceğim dedi.
minismom Bulut2093 hadi yaa korona olmadan once warmıydı peki sende bole bisey yani hic baktırmısmıydın ben 2. Defa geciriorum korona hic kan degerlerime baktırmadım pıhtılasma fln warmı die ama ilk gecirdigimde hamile degldim tabi
Bulut2093 minismom yok daha önce ocak ayında oldum bende. O zaman hiç baktırmadim. Simdi ilk defa bakildi. Doktoruna söyle bence crp ve dimer testi yapacak mısınız diye. Çünkü hamilelikte pıhtı riskli malesef. Zaten hamile olmayan ama 50 yas üstüne bile korona iseniz coraspirin kullanın diyorlar.
Bulut2093 minikkurabiyelerinannesi yani korktum ama ignesi cok küçük. Ben bebeğe falan denk getiririm diye korktum. Doktorum sen amniyosentez ignesi gördün mü hiç dedi. Bu kadarcık şeyin bebeğe denk gelmesi neredeyse imkansız dedi. Rahatladım. 😊
Bulut2093 dilann22 size kaçtık verdi oksapar ? Ben başladım bugün. 6000lik her gün birtane. Bir ay kullanacağız dedi.