Yldz1 duzenli kullanin ilacinizi. Hamilelik sonuna kadar kullanmanizi tavsiye ederim. Tiroid istenilen duzeye gelse bile birakmayin ki doktor da birakin demeyecektir. Ileride bebegin hipotiroidi ihtimalini ortadan kaldiriyor. Hicbir zarari yok. Gecmis olsun🌸