35 e kalmadan yapmak lazım bence 34+2 deyim ve enerji çabuk biter hale geldi biraz iş yapsam oturup kalıyorum alışveriş işi bitmeli ki bu sıcakta eziyet çekme dün akşam 7 de yürüyüşe çıktım 20 dk dolandım altı üstü 2. Kattaki evime merdiven çıkamadım düşün bi an önce bence tamamla 🙏