Kızlar burda çok görüyorum işte kafası/karnı vs vs 2hafta önde veya geride gibi postlar. Bunu size doktor mu söylüyor, yoksa siz kendiniz mi ölcümlerden bakıp post atıyorsunuz ? 29+5 oldum ve şimdiye kadar doktorum hicbirşey demedi ama ölcümlerimde bendede böyle şeyler sık oldu misal bacağı 2 hafta gerideydi diğer randevumda normale dönmüşdü. Sadece bu değil hepsini yazmaya kalksam 😀 misal dün ki kontrolde birşey demedi ama kafası 5 hafta önde gözüküyor. Hani merak ettiğim size bunu doktormu söylüyor yoksa sizmi ölcümlerden bakıp panik yapıyorsunuz 🙄 cünki şimdiye kadar ne geride veya ne önde cıktıysa hepsi normale döndü ama şuan rekor kafamızda😀 nerdeyse 35 haftalık gözüküyor