tugce0909 Doktorum 1 hafta sonra 4 lü tarama testi yaptır dedi 2 li tarama testinde birşey çıkmadı sizce dörtlü tarama testini yaptırmalı mıyım?
Unlukacar tugce0909 yani canım o doktorunun önerisine bağlı genelde 2 Li temiz çıkınca 3 lü veya 4 lü istemez çoğu doktor zaten sonrasında detaylıya giriyorsunuz
Unlukacar tugce0909 yani istersen doktorunu dinle yaptır canım bir çok doktor dediğim gibi 2 Li temiz çıkınca diğerlerini istemiyor
Elaeyl Kızlar birşey sorcam Benim 2 lim yüksek riskli çıktı 4 tarama tam aksine risk yok diye çıktı Hangisine inanmalı 😁