minikdugm3 [https://mutluresim.com/images/2022/08/05/DwRju.jpg](https://) Herkese merhabalar. Bu ay telefon uygulamasında yumurtlama günüm 25 temmuzdu, sat 12 temmuz. Yumurtlama günümün öncesini ve sonrasını değerlendirdik. Bat a 2 gün var. Erken gebelik testim bu şekilde çıktı ama boş yere heveslenmekten çok korkuyorum lütfen fikirlerinizi ve önerilerinizi paylaşır mısınız ?
minikdugm3 Arirang çok teşekkür ederim. Sağlık ocağına verdim ama pazartesiyi bulur diyorlar nasıl beklicem bilmiyorum
Arirang Arirang minikdugm3 Evet aciller daha hızlı ama acilde de almıyorlar her zaman aile hekimine git diyorlarmış. İnşallah hayırlısıyla bebiş gelir 🥰
Deletedmom_15 minikdugm3 sonuç barkodunu alsaydın canım saat 4 5 gibi sonuç çıkmış oluyor e nabıza düşmüyor
minik_koala_ve_annesi minikdugm3 kendin bakabilirsin e nabizdan sonucuna surekli bakarsan ciktigini gorursun
OOzii Arirang canm teste göre bebek var sağlıklı olsun insallah ama devlet acılı alir. zaten cuma günleri kan almıyorlar çoğu zaman sağlık ocağı barkodunu aldiysan erken öğrenebilirsin bi nevi. Ama acilde şansını dene 1 saate çıkar
minikdugm3 OOzii tamamdır bir de onu denerim. Peki akşam üzeri gitsem yine de alırlar mı? Çünkü çalışıyorum da…
Deletedmom_15 minikdugm3 sana barkod numarasını verirler sende bulunduğun ilin sağlık merkezi sayfasına girip girdiğinde çıkıyor
minikdugm3 melegim_ve_ben inşallah şimdi sevinip sonra hayal kırıklığı yaşamaktan çok korkuyorum tabiki her şey Allahtan ama insanız duygularımızı dizginleyemiyoruz 🤷🏻♀️ Beta hcg sonucumu da bir görsem rahatlayacağım 😊
minikdugm3 Deletedmom_15 çok teşekkür ederim keşke önceden yazsaymışım buraya hiçbir şey bilmiyorum onlar da çok yardımcı olmadılar malesef ki… teşekkür ederim yardımlarınız için 🙏🏻
balkizinbebegii minikdugm3 bende bu kadar net bile çıkmamıştı ama hamileyim ☺️ Silik bile olsa yüksek ihtimal hamile oluyorsunuz. İki testin birden yanlış olucanı da sanmıyorum hamilesiniz gibi, Allah hayırlısını nasip etsin 🥰🌸
Deletedmom_15 minikdugm3 🥰 onlar bekleyen anne heyecanını bilmiyorlar ne var beklesen diyorlar adet günü gelsen erkenden niye geldin diyorlar düz doktorlar 😅