Benim kanamam hiç olmadı ama 5 6 7 haftalarda kese etrafinda kanama vardı ve doktorum dikkat etmemi söyledi, sabah aksam fitil progestan kullandım 12. Haftadan sonra risk ortadan kalktı şükür 🙏🏻 suan 23+2 yiz 🥰🥰 korkma bebeğini Allaha emanet et ve gönlünü ferah tut pozitif olmaya çalış inşallah birşey olmayacak❤️❤️🌺